S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Všeobecné podmínky 

www.mam-rad-jidlo.cz

jídlo až k vám domů 

1. Základní pojmy

Provozovatel: 

Penzion Konopiště s.r.o.

Konopiště 30

256 01 Benešov

IČ:  24197971

DIČ: CZ24197971

2. Objednávky + customer service + reklamace

www.mam-rad-jidlo.cz preferuje objednávání pomocí e-shopu. Možné je ale i objednat jídlo  telefonicky.

Telefonní a objednávkové centrum (a současně customer service) zajišťuje přijímání objednávek a zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 735 194 555 ve všední den (pondělí – pátek) od 09.00 do 15.00 a emailu: restaurace@hotel-konopiste.cz.

Reklamaci dodávky zboží  a vrácení hotovosti  je povinen klient či zákazník uplatnit ihned při převzetí zboží, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Reklamace a stížnosti netýkající se obsahu objednávky a vrácené hotovosti výhradně písemně na restaurace@hotel-konopiste.cz. Odpovíme do 48 hodin.

3. platební brány jsou provozovány poskytovately

B-Payment s.r.o.

Olšanská 2643/1a, 130 00 Praha 3

a

ComGate Payments, a.s.
Praha 7 - Holešovice,
Jankovcova 1596/14a, PSČ 170 00

www.mam-rad-jidlo.cz preferuje on-line platby prostřednictvím platební brány B-Payment nebo ComGate. Možné je ale i zaplatit jídlo v hotovosti. Stravenkami není možné do odvolání platit. Není ani možné platit platební kartou u řidiče.

4. Dostupnost služby, provozní doba.

Dostupnost služby www.mam-rad-jídlo.cz se může měnit. Informace o dostupnosti je vždy na stránkách www.mam-rad-jídlo.cz.

Provozní doba (doba ve které je možno provést a vyřídit objednávku) se může měnit. Platná provozní doba je vždy zveřejněna na hlavní stránce www.mam-rad-jídlo.cz.

5. Zpracování osobních údajů

Penzion Konopiště s.r.o. jako příjemce osobních údajů má přístup k Vašim osobním údajům vždy jen v rozsahu nezbytně potřebném pro činnost www.mam-rad-jidlo.cz. Po uplynutí doby uvedené v textu souhlasu budou Vaše osobní údaje smazány. Vaše osobní údaje nebudou předány mimo Evropskou unii. Penzion Konopiště s.r.o. respektuje Vaše práva související se zpracováním Vašich osobních údajů. Máte právo odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, a to zasláním zprávy na níže uvedený e-mail či poštovní adresu sídla společnosti. Odvolání Vašeho souhlasu však nebude mít vliv na zpracování Vašich osobních údajů do doby, než svůj souhlas odvoláte. Dále máte právo na přístup k osobním údajům, na jejich opravu a výmaz, na omezení zpracování, přenositelnost údajů a právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů či popř. u příslušného úřadu jiného státu Evropské unie. Rovněž máte právo vznést námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, přičemž pokud tuto námitku vznesete, nebudou již Vaše osobní údaje pro tento účel zpracovávány. Poskytnutí Vašich osobních údajů je dobrovolné, bez Vašich osobních údajů však nebudete moci získávat případné výhody spojené s účtem u služby www.mam-rad-jidlo.cz. V případě jakýchkoliv dotazů, připomínek či podání týkajících se zpracování Vašich osobních údajů se můžete obrátit na společnost Penzion Konopiště s.r.o.

6. Definice registrace, klient, zákazník

Registrace znamená okamžik, kdy se Kupující registruje na webové stránce.

Registrační údaje jsou údaje povinně poskytnuté v rámci registrace, to je oslovení, jméno, příjmení, heslo, emailová adresa, adresa, datum narození, telefonní číslo.

Klient - je osoba která nakupuje na stránce www.mam-rad-jidlo.cz bez registrace na základě jen základních informací.

Zákazník - je osoba která nakupuje na stránce www.mam-rad-jidlo.cz na základě vyplněného registračního formuláře.


7. Objednávka

Předmětem objednávky mohou být pouze produkty nabízené na www.mam-rad-jidlo.cz.

Minimální hodnota Objednávky je 110 Kč (včetně poplatku za doručení, obalů a balného). 

8. Dopravné

Dopravné je 20 kč včetně DPH  na objednávky do 300,- Kč.

Dopravné pro objednávky nad 300,- Kč je ZDARMA.

9. Platba

je zaplacení objednávky.

Platba může být provedena prostřednictvím služby B-Payment - platební kartou, prostřednictvím služby Comgate - platební kartou nebo online bankovním převodem nebo v hotovosti u řidiče, platba formou stravenek není možná.

10. Lokalita

je místo určené provozovatelem, do které je možné doručit objednávku. V době vystavení těchto podmínek je to výhradně město Benešov u Prahy o obce v okruhu do 6 kilometrů. Telefonicky je možné domluvit dodávku nad rámec lokality - cena dopravy je pak smluvní.

Lokalita se může měnit na základě rozhodnutí www.mam-rad-jídlo.cz.

11. Cookies

Soubory Cookies pomáhají k rychlejšímu a efektivnějšímu prohlížení Webových stránek a přizpůsobují zobrazování Produktů a dalšího obsahu individuálním zájmům a specifickým potřebám uživatele. Soubory Cookies jsou využívány k sestavování anonymních agregovaných statistik, jež umožňují pochopit, jakým způsobem uživatelé Webové stránky používají, a optimalizovat tak jejich strukturu a obsah. Tyto soubory a statistiky neobsahují žádné ztotožňující údaje a jejich prostřednictvím nelze konkrétního uživatele identifikovat. Obecně platí, že aplikace používaná k prohlížení Webových stránek ve výchozím nastavení umožňuje na uživatelově zařízení ukládat soubory Cookies. Tento režim lze změnit buď úplným zablokováním Cookies v nastavení Webového prohlížeče, nebo jejich částečným omezením – uživatel je pak informován pokaždé, kdy jeho zařízení Cookies ukládá. Podrobnější informace o možnostech a způsobech zacházení s Cookies jsou dostupné v nastavení aplikace (webovém prohlížeči). Omezení používání či úplné zablokování Cookies může ovlivnit průběh některých funkcí, které jsou na Webových stránkách dostupné.

12. Alergeny

Jsou uvedeny hromadně v seznamu na stránkách www.mam-rad-jidlo.cz.

Dále jsou alergeny uvedeny pomocí čísla  na kartě u každého jídla. 

Pokud dodávka obsahuje jídla, či nápoje balená od jiných dodavatelů, jsou alergeny a obsah látek v dodávaných produktech na obalech dodávaných výrobků.

V případě pochybností o alergenu vždy kontaktujete Customer service na telefonu +420 735 194 555

13. Převzetí zboží

Klient či Zákazník je povinen si objednávku při převzetí řádně překontrolovat co do počtu a druhu. Pakliže kupující či zákazník nezvolil online způsob Platby (B-Payment), je povinen uhradit cenu objednávky Řidiči při předání objednávky. A to v hotovosti. Klient či Zákazník je povinen si objednávku při převzetí řádně překontrolovat. Klient či Zákazník je povinen si při Platbě překontrolovat vrácenou hotovost, na pozdější reklamace nebude brán ohled.

V době koronavirové epidemie je dodávka prováděna bezkontaktně. Zboží je v hygienickém obalu položeno na plastovou přepravní bednu současně s účtenkou a plastovou či kovovou krabičkou na hotovost (pokud není placeno předem bezhotovostně). Řidič odstoupí od dodávky na 3 metry. Klient ( zákazník)  si dodávku okamžitě zkontroluje proti účtence a pakliže je vše v pořádku vloží do krabičky na hotovost určenou částku. V případě, že je placeno předem bezhotovostně - vyčká řidič pokynu klienta (zákazníka), že je dodávka v pořádku.

14. Odpovědnost, řešení sporů

  1. Spory jsou řešeny českým právem
  2. Provozovatel www.mam-rad-jidlo.cz  se zavazuje vyvinout maximální úsilí k správnému a stálému fungování www.mam-rad-jidlo.cz  a spokojenosti zákazníka. Současně si vyhrazuje právo upravit, zrušit, pozastavit či blokovat využití jakékoli části služby www.mam-rad-jidlo.cz, a to kdykoli a bez uvedení důvodů. Současně si Provozovatel vyhrazuje právo kdykoli službu www.mam-rad-jidlo.cz ukončit. Provozovatel se zavazuje, že jakákoli změna části služby www.mam-rad-jidlo.cz nebude mít vliv na již vytvořené objednávky. Všechny změny www.mam-rad-jidlo.cz budou včas uveřejněny v těchto Všeobecných podmínkách. Provozovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé nesprávným užíváním www.mam-rad-jidlo.cz Provozovatel současně nenese odpovědnost za škody vzniklé z www.mam-rad-jidlo.cz, které vznikly v souvislosti s událostmi, které nebylo možné předvídat ani jim zabránit při vynaložení největšího úsilí (vyšší moc). Provozovatel se zavazuje vyvinout veškeré úsilí, aby informace poskytované Klientům a Zákazníkům na Webových stránkách byly správné a včasné. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je systém, který při řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli umožňuje alternativní postup mimo klasickou soudní cestu. V případě nespokojenosti se Zákazník či Zákazník může se svým podnětem obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce jako příslušný orgán státního dozoru. Česká obchodní inspekce má k dispozici potřebné informace o alternativním postupu, kterým může Zákazník či Kupující spor řešit. Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete na internetové adrese České obchodní inspekce: www.coi.cz. 

15. Závěrečná ustanovení

  1. Provedením Objednávky Kupující či Zákazník prohlašuje, že se s těmito Všeobecnými podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí. 
  2. Všechny záležitosti neobsažené v těchto Všeobecných podmínkách budou řešeny příslušnými právními předpisy České republiky. 
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli doplnit či změnit tyto Všeobecné podmínky. Všechny změny Všeobecných podmínek budou účinné jejich zveřejněním na Webové stránce. 
  4. Tyto Všeobecné podmínky jsou účinné dnem 1.4.2020. V Praze dne 1.4.2020

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

OGYwMGUzY